Wednesday, August 5, 2009

Perang Pemikiran Agenda Musuh Yang Gencar

Perang Pemikiran Agenda Musuh Yang Gencar

Selama 100 tahun tempoh peperangan Salib berlaku telah membuktikan dari segi fizikal dan secara nyatanya Islam telah berjaya memalukan tentera Kristian Laknatullah.Bertitik tolak dari inilah Kristian telah mendapat jawapan yang jelas bukanlah cara peperangan semata-mata mampu mengalahkan umat Islam.Tuntasnya berlakulah peperangan yang dilancarkan terhadap umat Islam dalam segenap pelusuk kehidupan umat Islam.

Maka sayugialah umat Islam pada hari ini sudah terkena peluru-peluru meriam,”bom-bom” secara berstrategik yang dilancarkan oleh Kristian Laknatullah terhadap umat Islam.”Bom-bom” yang telah dilancarkan terhadap umat Islam pada hari ini boleh dilihat dari sudut pemikiran ataupun perang pemikiran (Ghazwatul fikri) ,hiburan,seks,ekonomi,politik, mahupun gaya hidup.Inilah racun yang tertanam dalam jiwa-jiwa umat Islam hari ini.Asosiasinya,kata Ayatollah Khomeini umat Islam hari ini begitu sibuk berbicara tentang perlunya tangan diluruskan tau dibengkokkan ketika solat ,walhal musuh-musuh Islam sibuk berbicara tentang bagaimana ingin memotong tangan-tangan umat Islam!

“Hai syabab ,ayuh robekkan dan koyakkan wajah-wajah yang banyak berselindung di sebalik jenama-jenama Islam walhal di belakang mereka musuh Allah yang nyata” Syed Qutub.

Lantaran kekalahan yang teruk dialami oleh Kristian maka mereka telah bersekongkol dengan Yahudi sebagai pelengkap kepada musuh Islam .Mereka terus-menerus mensasarkan umat Islam sebagai masyarakat yang dipandang benci oleh semua masyarakat dunia.Lantaran itu,matlamat keji mereka ini telah dibincangkan secara rasmi pada 1897 di Basle,Switzeland dimana 300 orang sarjana Yahudi telah berhimpun dan dipimpin oleh Teodrl Hezl.Perancangan mereka ini lebih popular dikenali sebagai Protokol Yahudi. Protokol-protokol ini adalah :


PROTOKOL KETIGA

Yahudi menjadikan Negara bukan Yahudi sebagai gelanggang pertempuran manusia hingga menyebabkan kemerosatan ekonomi.Yahudi pula akan dilihat sebagai penyelamat dengan memberi bantuan kepada Negara bukan Yahudi.Dengan itu mudah bagi mereka membawa masuk idealisme mereka dan menguasai bangsa tersebut.

PROTOKOL KEEMPAT

Bangsa Yahudi ingin menghapuskan semua bentuk kepercayaan agama dan mengikis prinsip ketuhanan serta menggantikannya dengan ilmu keduniaan semata-mata.Mereka mengisi pemikiran orang-orang bukan Yahudi dengan budaya hedonism sehingga bangsa bukan Yahudi tertipu dan terleka dengan dunia tanpa sempat memikirkan tentang musuh-musuh mereka.Akhirnya seluruh agenda Yahudi terlaksana.

PROTOKOL KETUJUH

Orang-orang Yahudi menyebarkan fitnah supaya timbul kekacauan ,pertelagahan dan permusuhan di kalangan manusia.Bila timbulnya penentangan terhadap bangsa Yahudi maka mereka akan memulakan peperangan secara total. Sebagai contoh,pertistiwa 11 september,Amerika Syarikat yang didalangi Yahudi memporak-perandakan umat Islam dengan menyebarkan fitnah bahawa umat Islam adalah pengganas.Peristiwa ini menjadi tiket kepada mereka untuk manjalankan serangan ke atas Afganistan.

PROTOKOL KESEPULUH

Yahudi akan menyuntik racun Liberalisme ke dalam Negara-negara bukan yahudi untuk menggugat kestabilan politik . Pilihanraya diatur supaya memberi kemenangan kepada pemimpin yang dapat bertugas sebagai ejen Yahudi dalam melaksanakan rancangan-rancangan Yahudi. Gerakan pembebasan wanita mula wujud di Barat,kemudian telah menular ke Negara-negara Islam seperti Turki,Mesir,Magribi,Lubnan,Iran dan lain-lain.

Di Malaysia sendiri,gerakan feminism dijuarai oleh Sisters In Islam dan juga Astora Jabat.Zianah Anwar,pemimpin utama SIS telah diberikan tempat untuk meluncurkan citra dan pandangan beliau terutama berkenaan isu wanita.Dalam isu Rang Undang-undang Keluarga Islam Wilayah-wilayah Persekutuan (Pindaan 2005) SIS bersama beberapa kumpulan wanita lain menentang kuat Rang Undang-undang tersebut atas dakwaan kononnya ia menzalimi wanita.
Astora Jabat pula dalam tulisannya di dalam majalah Al-Islam (yang mana beliau adalah ketua editornya) telah mengeluarkan kenyataan bahawa wanita tidak wajib bertudung dan menyokong keharusan wanita menjadi Iman dalam kes Aminah Wadud dan menganggap ulama-ulama menentang keharusan tersebut sebagai jumud kerana terikat dengan adat dalam kitab-kitab fiqh lama.

PROTOKOL KEEMPAT BELAS

Para Filosuf Yunani telah membincangkan kelemahan-kelemahan serta mendedahkan keburukan agama –agama lain.Mereka telah merancang serta menerbitkan begitu banyak tulisan-tulisan pornografi iaitu mengadakan sastera yang tidak bermakna ,kotor dan keji.

PROTOKOL KEENAM BELAS

Yahudi telah membangunkan university mengikut rancangan yang begitu tersusun.Pensyarah-pensyarah akan mendidik dan membentuk para pemuda supaya menjadi manusia yang patuh kepada pihak berkuasa (Yahudi). Bagaimanapun,ajaran mengenai undang-undang negeri dan politik tidak akan diajar kecuali beberapa orang sahaja yang dipilih kerana kebolehan mereka.
Golongan penganut Zionist ini telah menyusup dalam sector stategik seperti barada di PBB (agensi seperti ILO,UNESCO,IMF,FAO,UNICEF ,WTO) dan juga menguasai pembuat dasar di Amerika Syarikat.Golongan zionis ini juga menguasai syarikat konglomerat dan sedang menjaring keuntungan di Negara-negara dunia ketiga yang sabahagiannya adalah Negara umat Islam.

Madihah Bt Md Yusof ~

No comments:

Post a Comment